Горобинка

Англомовна група

На групі працюють

Девіз групи:

Не калинка, не малинка,

А весела "Горобинка"

Наша  гарна група зветься,

в ній нам весело живеться.

ВІК ДІТЕЙ:6-й рік життя

В ГРУПІ ВИХОВУЄТЬСЯ:20 малюків віком від 5 до 6 років 

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

-Цупко Дарина  Олександрівна впроваджує у роботі з дітьми інноваційну

технологію "Ангійська мова"

-Англомовна група «Gorobinka»  

Англійська мова – перша міжнародна,
Престижна, видатна та дуже модна!
У грі англійську мову ми вивчаємо!
Увагу, память, мислення розвиваємо!

Нехай дзвенять, немов дзвіночки
Завжди дитячі голоси!
І йдуть до нас чиїсь сини і дочки
З довірою у всі часи!

     Раннє навчання іноземним мовам - це таке навчання, яке здійснюється на основі інтуїтивно-практичного підходу в період з моменту народження дитини до її вступу до школи.

Дошкільний вік особливо сприятливий для початку вивчення іноземної мови: діти цього віку відрізняються особливою чуйністю до мовних явищ, у них з'являється інтерес до осмислення свого мовного досвіду, «секретів» мови. Вони легко й міцно запам'ятовують невеликий за обсягом мовний матеріал та добре його відтворюють. З віком ці сприятливі фактори втрачають свою силу.

Гра є і формою організації, і методом проведення занять, на яких діти накопичують певний запас англійської лексики, заучують багато віршів, пісеньок, лічилок тощо

Така форма проведення занять створює сприятливі умови для оволодіння мовними вміннями та мовними навичками. Можливість опори на ігрову діяльність дозволяє забезпечити природну мотивацію мовлення іноземною мовою, зробити цікавими і змістовними навіть самі елементарні висловлювання. Гра в навчанні іноземної мови не протистоїть навчальної діяльності, а органічно пов'язана з нею.

-Коржавіна Олена Вадимівна  впроваджує у роботі з дітьми інноваційну технологію: "Навчання дітей старшого дошкільного віку гри у футбол «Шкіряний м`яч»"

/Дяконова Н.С., Дроздюк В.І., Коваленко Г.М., Якименко Н.І.

У сучасних умовах особливого значення набуває проблема активізації рухової діяльності  дітей. Одним із шляхів запобігання явищу гіподинамії у дошкільному віці дослідники визначають введення у практику фізкультурно-оздоровчої роботи елементів спорту.

Спортивні ігри для дітей старшого дошкільного віку надзвичайно важливі з багатьох причин: по-перше, діти вдосконалюють набуті рухові уміння і навички, розвивають у собі фізичні якості; по-друге, вони вчаться слухати і чути, виконувати команди, прислухатися до дій своїх партнерів по грі, узгоджувати свої дії з їхніми рухами. Саме в командних рухливих іграх народжується дружба і формується така важлива якість, як взаємодопомога. Спортивні ігри для дітей дошкільного віку  різноманітні. У них хлопчики й дівчатка отримують унікальну можливість реалізувати власну активність та отримати безліч радісних  емоцій і переживань.

Для багатьох  дітей старшого дошкільного віку,особливо хлопчиків,  футбол є найулюбленішою спортивною грою.

Гра у футбол є фундаментом для формування рухових навичок і технічної підготовленості дітей дошкільного віку, оскільки вона є надзвичайно сприятливою для розвитку швидкісних і координаційних вмінь.

Навчання гри у футбол дає можливість забезпечити кожній дитині право вибору для прояву особистих інтересів і здібностей.

Проведення вправ з елементами футболу на свіжому повітрі загартовує дитину, попереджує респіраторні захворювання.

Ігри з елементами футболу мають значний вплив на організм дітей, сприяють:                                                

- зміцненню м'язової, серцево-судинної, дихальної та інших органів і систем  дитячого організму, тренуванню і активізації їхніх функцій;

- покращенню обміну речовин; 

- комплексному розвитку рухових якостей: швидкості, спритності,  витривалості тощо;

- удосконаленню навичок основних видів рухів.

Гра у футбол характеризується частою зміною ігрових ситуацій, що сприяє розвитку спеціальних умінь та навичок: за короткий час побачити та оцінити розташування партнерів та суперників, положення м’яча, вибрати найбільш правильні дії та виконати їх, - а тому сприяє розвитку творчого мислення.

    Зміст програми «Шкіряний м’яч» співвіднесено з віковими фізичними й психічними можливостями дітей старшого дошкільного віку.

Вона побудована з урахуванням особистісно орієнтованого, системного підходу, враховує   інтереси  та здібності  дітей  старшого дошкільного віку.

Мета програми - задоволення потреб і запитів дітей у руховій активності, поглиблене ознайомлення  старших дошкільників з елементами  техніки, тактики і  правил гри в футбол, формування відповідних ігрових умінь, розвиток фізичних якостей та особистісного потенціалу дітей старшого дошкільного віку.

Для вас, батьки

  1. Анкета для батьків. Переглянути
  2. Консультація батькам «Виховання патріотичних почуттів у дошкільників за педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського». Переглянути

  3. Консультація для батьків "Як виховати патріота в сімї " Переглянути
  4. Поради батькам "Як залучити дітей до морально-патріотичного виховання вдома?" Переглянути
  5. ПАМ’ЯТКА для батьків з патріотичного виховання дошкільнят. Переглянути

Пошук мобільний