Сонечко

Англомовна група

На групі працюють

Image
Image
Image

 

Цупко Дарина Олександрівна

Вихователь. 

Спеціаліст 11 розряду

Працює у д/з з 2017 р.

Педагогічне кредо:

«До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат хороший мати,

Упевнено і творчо до мети іти:

З любов`ю серце дітям віддавати.»

 

Тищенко Любов Андріївна

Помічник вихователя.

Працює у д/з з 2007 р.

 Наш девіз:

"Сонечко" - це наша група,

Бо теплом вона окута.

Поспіша сюди щодня

Дружня наша дітвора.

 

 

Зайцева Любов Василівна

Вихователь. Спеціаліст I категорії.

Працює у д/з з 2004 р.

Педагогічне кредо:

«Любити діток всякими: талановитими чи не дуже, веселими чи сумними, спокійними чи непосидючими. Спілкуватися з ними, виховувати і радіти їх успіхам. Бо дитина- це свято, яке триває доти,поки ти є разом з ним.»

ВІК ДІТЕЙ: молодший  (3-4 років)

В ГРУПІ ВИХОВУЄТЬСЯ: 17 малюків віком від 3 до 4 років (хлопчиків-9, дівчаток -8)

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

-Цупко Дарина  Олександрівна впроваджує у роботі з дітьми інноваційну

технологію

"Ангійська мова"

-Англомовна група «The sun»  

Англійська мова – перша міжнародна,
Престижна, видатна та дуже модна!
У грі англійську мову ми вивчаємо!
Увагу, память, мислення розвиваємо!

Нехай дзвенять, немов дзвіночки
Завжди дитячі голоси!
І йдуть до нас чиїсь сини і дочки
З довірою у всі часи!

     Раннє навчання іноземним мовам - це таке навчання, яке здійснюється на основі інтуїтивно-практичного підходу в період з моменту народження дитини до її вступу до школи.

Дошкільний вік особливо сприятливий для початку вивчення іноземної мови: діти цього віку відрізняються особливою чуйністю до мовних явищ, у них з'являється інтерес до осмислення свого мовного досвіду, «секретів» мови. Вони легко й міцно запам'ятовують невеликий за обсягом мовний матеріал та добре його відтворюють. З віком ці сприятливі фактори втрачають свою силу.

Гра є і формою організації, і методом проведення занять, на яких діти накопичують певний запас англійської лексики, заучують багато віршів, пісеньок, лічилок тощо

Така форма проведення занять створює сприятливі умови для оволодіння мовними вміннями та мовними навичками. Можливість опори на ігрову діяльність дозволяє забезпечити природну мотивацію мовлення іноземною мовою, зробити цікавими і змістовними навіть самі елементарні висловлювання. Гра в навчанні іноземної мови не протистоїть навчальної діяльності, а органічно пов'язана з нею.

-Цупко Дарина Олександрівна впроваджує у роботі з дітьми іноваційну

технологію – елементи ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку

Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Вона залучає всі аналізатори дитини: дозволяє не лише побачити, а й помацати, почути, скуштувати, понюхати; подає нове через добре знайомі дітям образи.

Ейдети стверджують, що не буває поганої пам`яті, а ми просто часто не вміємо нею користуватися. А причина цього – недостатньо розвинене асоціативне мислення.

Метод ейдетики побудований на простих принципах:

  • Уява + позитивні емоції = засвоєна інформація.
  • Радісна, весела атмосфера.
  • Мобільність і доступність ігрового матеріалу.
  • Поділ інформації, відповідно до особливостей кожної дитини.

«Ейдетика» пропонує будувати роботу з дітьми на основі:

  • вільних асоціацій, пов`язаних з предметними образами;
  • колірних асоціацій;
  • асоціацій, пов`язаних з геометричними формами;
  • тактильних асоціацій;
  • предметних асоціацій;
  • асоціацій, викликаних друдлами;
  • звукових асоціацій;
  • смакових асоціацій;
  • нюхових асоціацій;
  • графічних асоціацій;

 viber 2021 03 14 18 19 22

-Зайцева Любов Василівна впроваджує у роботі з дітьми іноваційну технологію – використання лепбуків в роботі

«Лепбук» забезпечує дослідницьку, пізнавальну, творчу та ігрову активність дошкільників. «Лепбук» інформативний, багатофункціональний, сприяє розвитку уяви, творчості, естетичних смаків, має дидактичні властивості, залучає дітей до спільної діяльності. Може бути як індивідуальною, такі груповою роботою.

«Лепбук» - це книжка-розкладка з кишеньками, дверцятами, віконцями, вкладками і рухливими деталями, в яку поміщені матеріали однієї навчальної теми.

В результаті використання даної інтерактивної технології у дітей розвиваються універсальні вміння, такі як:

  • планувати майбутню діяльність;
  • домовлятися з однолітками;
  • розподіляти обов'язки;
  • краще розуміти та запам’ятовувати матеріал;
  • шукати потрібну інформацію, узагальнювати її, систематизувати;
  • самостійно давати пояснення на виникаючі питання;
  • самостійно аналізувати та робити висновки;
  • стає зацікавленою у навчанні, коли воно «оживає», до нього можна доторкнутись;
  • використовуючи усне мовлення, висловлювати свої думки і бажання.
  •  viber 2021 03 14 18 19 03 viber 2021 03 14 18 19 04