Горобинка

Англомовна група

Девіз групи:

Не калинка, не малинка,

А весела "Горобинка"

Наша  гарна група зветься,

в ній нам весело живеться.

ВІК ДІТЕЙ:4-й рік життя

В ГРУПІ ВИХОВУЄТЬСЯ: 20 малюків віком від 3 до 4 років 

-Макуха Наталія Володимирівна впроваджує у роботу з дітьми інноваційну технологію: "Мнемотехніка, як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників"

 

 

Майстер клас для педагогів "Вплив засвоєння сенсорних еталонів на розумовий розвиток дітей ранього віку засобами дидактичних ігор"

-Коржавіна Олена Вадимівна  впроваджує у роботі з дітьми інноваційну технологію: "Навчання дітей старшого дошкільного віку гри у футбол «Шкіряний м`яч»"

/Дяконова Н.С., Дроздюк В.І., Коваленко Г.М., Якименко Н.І.

У сучасних умовах особливого значення набуває проблема активізації рухової діяльності  дітей. Одним із шляхів запобігання явищу гіподинамії у дошкільному віці дослідники визначають введення у практику фізкультурно-оздоровчої роботи елементів спорту.

Спортивні ігри для дітей старшого дошкільного віку надзвичайно важливі з багатьох причин: по-перше, діти вдосконалюють набуті рухові уміння і навички, розвивають у собі фізичні якості; по-друге, вони вчаться слухати і чути, виконувати команди, прислухатися до дій своїх партнерів по грі, узгоджувати свої дії з їхніми рухами. Саме в командних рухливих іграх народжується дружба і формується така важлива якість, як взаємодопомога. Спортивні ігри для дітей дошкільного віку  різноманітні. У них хлопчики й дівчатка отримують унікальну можливість реалізувати власну активність та отримати безліч радісних  емоцій і переживань.

Для багатьох  дітей старшого дошкільного віку,особливо хлопчиків,  футбол є найулюбленішою спортивною грою.

Гра у футбол є фундаментом для формування рухових навичок і технічної підготовленості дітей дошкільного віку, оскільки вона є надзвичайно сприятливою для розвитку швидкісних і координаційних вмінь.

Навчання гри у футбол дає можливість забезпечити кожній дитині право вибору для прояву особистих інтересів і здібностей.

Проведення вправ з елементами футболу на свіжому повітрі загартовує дитину, попереджує респіраторні захворювання.

Ігри з елементами футболу мають значний вплив на організм дітей, сприяють:                                                

- зміцненню м'язової, серцево-судинної, дихальної та інших органів і систем  дитячого організму, тренуванню і активізації їхніх функцій;

- покращенню обміну речовин; 

- комплексному розвитку рухових якостей: швидкості, спритності,  витривалості тощо;

- удосконаленню навичок основних видів рухів.

Гра у футбол характеризується частою зміною ігрових ситуацій, що сприяє розвитку спеціальних умінь та навичок: за короткий час побачити та оцінити розташування партнерів та суперників, положення м’яча, вибрати найбільш правильні дії та виконати їх, - а тому сприяє розвитку творчого мислення.

    Зміст програми «Шкіряний м’яч» співвіднесено з віковими фізичними й психічними можливостями дітей старшого дошкільного віку.

Вона побудована з урахуванням особистісно орієнтованого, системного підходу, враховує   інтереси  та здібності  дітей  старшого дошкільного віку.

Мета програми - задоволення потреб і запитів дітей у руховій активності, поглиблене ознайомлення  старших дошкільників з елементами  техніки, тактики і  правил гри в футбол, формування відповідних ігрових умінь, розвиток фізичних якостей та особистісного потенціалу дітей старшого дошкільного віку.

Для вас, батьки

  1. Анкета для батьків. Переглянути
  2. Консультація батькам «Виховання патріотичних почуттів у дошкільників за педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського». Переглянути

  3. Консультація для батьків "Як виховати патріота в сімї " Переглянути
  4. Поради батькам "Як залучити дітей до морально-патріотичного виховання вдома?" Переглянути
  5. ПАМ’ЯТКА для батьків з патріотичного виховання дошкільнят. Переглянути

Кількість переглядів

© 2009-2024 by GPIUTMD

Пошук мобільний