Чомусики

Англомовна група

Наш девіз:

Ми «Чомусики» веселі,

Любимо ми гратися.

Хочем вирости міцними

І про все дізнатися. 

ВІК ДІТЕЙ: 6-й рік життя

В ГРУПІ ВИХОВУЄТЬСЯ: 20 малюків віком від 5 до 6 років  

 

 

Шкатула Наталія Анатоліївна 

«Формування мовленнєвої компетентності дошкільників шляхом використання фольклорної спадщини українського народу»

Виховання особистості починається із засвоєння дітьми духовних надбань рідного народу - мови, усної народної творчості, всієї спадщини батьків, дідів.

Прекрасним стимулюючим засобом народної педагогіки є дитячий фольклор. Він охоплює словесну творчість дорослих і дітей. Включає в себе: колискові пісні, пестушки, потішки, забавлянки, небилиці, казки, заклички, приспівки, лічилки, скоромовки.

Дитина входить в мову саме через колискову пісню. Пісня вчить любити рідну землю, батьків.

Віршики - пестушки, потішки - це рухливі ігри з пальчиками, ручками і ніжками дитини.

Наступним фольклорним жанром є забавлянки - пісеньки та віршики складного змісту, вже не пов'язані з грою. Своїм характером забавлянки нагадують маленькі казочки у віршиках.

У лічилках головним є те, що там переважно фігурують слова на позначення лічби. Вони в ігровій формі доступно підводять дітей до засвоєння числових понять.

Важливу роль у народній педагогіці відіграють прислів'я та приказки. В них чітко сформульований ідеал виховання, визначено моральні якості, притаманні вихованій людині.

А окрасою народної дидактики стали загадки, які є засобом розвитку уважності, кмітливості, випробування розумових здібностей дитини. Кожна загадка - це своєрідний урок мислення.

Для розвитку мовлення дітей можна також використовувати заклички. Вони спрямовані до землі, сонця, води.

Отже, виховання особистості з високими інтелектуально - творчими, духовно - моральними цінностями можливе лише за умови використання кращих здобутків народної педагогіки, серед яких вагому роль відіграє дитячий фольклор, як джерело розвитку мовлення, мислення, естетичних почуттів дитини.

 

Сарамок Тетяна Леонтівна  впроваджує у роботі з дітьми інноваційну 

технологію "Моральне виховання дошкільнят через літературну спадщину Василя Сухомлинського "

 

В.О.Сухомлинський – найвідоміший сучасний педагог-гуманіст.

Кожна дитини, на його думку. – цілком особливий, унікальний світ Морально-етичному вихованню присвячені численні статі, оповідання, книги.

Методика виховання В.О.Сухомлинського спрямована «на виховання внутрішніх,психічних регуляторів особистості – совісті, емпатії, почуття власної гідності».

Працюючи з дітьми дошкільного віку, ми допомагаємо їм пізнати навколишній світ, світ природи, розвивати в душі такі чудові почуття, як доброта, любов, дружба, чесність, повага, співчуття, розуміння як себе, так і інших.

 
 

Майстер - клас від вихователів по виготовленню ляльки - мотанки

Кількість переглядів

© 2009-2024 by GPIUTMD

Пошук мобільний