Семінари

1шНавчальне заняття з працівниками закладу з цивільного захисту населення 

Тема: "Дії під час небезпеки природнього характеру". Переглянути

1шНавчальне заняття з працівниками закладу з цивільного захисту населення 

Тема: "Правила поведінки під час знаходження вибухонебезпечних предметів". Переглянути

1шНавчальне заняття з працівниками закладу з цивільного захисту населення 

Тема: "Дії в разі терористичного акту, перестрілки, захоплення транспорту". Переглянути

1шНавчальне заняття з працівниками закладу з цивільного захисту населення 

Тема: "Хімічна та ядерна зброя.  Дії у випадку загрози виникнення хіміяної небезпеки". Переглянути

1шОнлайн семінар

Тема: "Рання етнізація та соціалізація дитини-дошкільника через ознайомлення з народними промислами та декоративно-прикладним мистецтвом України". Переглянути
Файл:Microsoft PowerPoint 2013-2019 logo.svg — Википедия

Переглянути

Файл:Microsoft PowerPoint 2013-2019 logo.svg — ВикипедияВоркшоп

Тема: "Іноваційні технології та оновлений зміст дошкільної освіти". Переглянути
1ш
Переглянути

1шСемінар

Тема: "НЕТВОРКІНГ.  Упровадження складової здоров'язбережувальної компетентності дошкільників засобами національно-патріотичного виховання". Переглянути

1шСемінар-практикум

Тема: "Форми та методи формування мовленнєвої та комунікативної компетентностей дошкільників". Переглянути

1шСемінар-практикум

Тема: Рідна мова - джерело громадянських почуттів" . Переглянути

1шСемінар-практикум

Тема: Формування медіа грамотності та ІКТ-компетентності педагогів ДНЗ. Переглянути

 

1ш

  Тематичний івент для педагогів
Тема:  Сучасна дитина: яка вона? Переглянути

 

 

1ш

Воркшоп  для вихователів.  Переглянути

Сторітелінг
 як сучасний ефективний прийом навчання

       Вимогою сучасності є те, що педагог, щоб реалізуватися, повиннен вдосконалюватись та навчатися  практично все своє життя. Тому у теперішньому  вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти значною мірою залежатиме від результативності впровадження інноваційних технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання і дають суспільству людей, які здатні приймати нестандартні рішення, вміють об’єктивно та творчо мислити. З метою впровадження  в освітній процес СЗДО №6 передових педагогічних ідей та новітніх технологій, 25січня 2022 року,  вихователем- методистом Людмилою Борман був проведений майстер – клас для педагогів з теми «Технологія сторітелінгу або як мотивувати дітей».

      В рамках майстер-класу педагоги мали змогу розширити та уточнити знання про технологію сторітелінгу як інноваційну технологію, що створює умови для мотивації дітей до навчання; ознайомитися з основними структурними компонентами сторітелінгу; отримали  рекомендації щодо організації роботи з дітьми; вправлялися у використанні різних прийомів мотивації дітей та  складанні сторітелінгу для дітей.



План проведення

другого засідання творчої групи

 

«Національно-патріотичне виховання дошкільників засобами народознавства»

 

Дата проведення: 30.03.2021 рік

Склад творчої групи: Більковець Н.В., Зайцева Л.В., Цупко Д.О., Коржавіна Л.В., Коротка Т.О., Кулага Т.Є., Ткач О.І., Шкатула Н.А., Кролевецька І.В., Макуха Н.В., Сарамок Н.В.

Керівник: Борман Л.І.

  1. Аналіз стану роботу творчої групи за народознавчим напрямом за І півріччя 2020-2021 навчального року.

                                                               Борман Л.І., вихователь-методист.

  1. Формування основ патріотичного виховання як важливої складової потенціалу нації (презентація досвіду роботи).
  2. Народна гра як засіб патріотичного виховання дошкільників (методична розробка).

                                                           Зайцева Л.В., вихователь.

  1. «Мотанка – українська народна іграшка» (презентація з досвіду роботи).

                                           Ткач О.І., вихователь.

  1. Народознавчий калейдоскоп (представлення творчого доробку).

                                         Члени творчої групи.

Завдання

  • Продовжити інформаційно - консультативне обслуговування педагогів   із окресленого питання.    

Борман Л.І., вихователь-методист

  • Продовжити розробку конспектів з народознавства та інформаційно-консультативного матеріалу для батьків.

                                       Члени творчої групи.

  • Видати збірку конспектів з народознавства.

                                                             Борман Л.І., вихователь-методист.

431

                    

СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ

Інтерактивний семінар – тренінг
«Формування основ  безпеки життєдіяльності дошкільників»

Дата проведення  25.03.2021 рік.

Мета семінару: підвищити рівень поінформованості учасників щодо формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція

Завдання семінару:
Підвищити рівень обізнаності вихователів щодо використання різноманітних методів і прийомів роботи з дітьми з метою формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників.
Пошук засобів розв’язання проблеми та застосування інтерактивних форм роботи.
Поглибити знання щодо змісту Базового компонента.


Учасники семінару: педагоги СЗДО №6


План
інтерактивного-семінару тренінгу

1. Вправа «Привітання».
2. Вправа: «Моя колега сказала б про мене, що я…..».
3. Мозковий штурм «Правила для групи».
4. Вправа «Бінго»
5. Вправа «Інтелектуальна розминка».
6. Вправа  «Класифікація».
7. Вправа «П’ять чудес програми».
8. Вправа «Правила ознайомлення дітей».
9. Вправа  «Перевір себе: правильно – неправильно».
10. Вправа «Емоційний  ланцюжок».
11. Підведення підсумків роботи.

                 

IMG 9801IMG 9782IMG 9794IMG 9776IMG 9764

СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ

Як навчити дітей розв’язувати арифметичні задачі

Мета:розширювати знання з навчання дошкільників розв’язування арифметичних задач;

розвивати вміння проектувати освітню діяльність;

удосконалювати вміння педагогів навчати дітей обирати спосіб розв’язання прямих та обернених задач.

Дата проведення : 27.01.2021 рік

Час проведення:13.00

Місце проведення: музична зала СЗДО №6

План проведення

семінару – практикуму для вихователів

1.Вступ. Формування уміння розв’язувати задачі у дітей старшого дошкільного віку, як педагогічна проблема.

                                                                                                                                             Вихователь-методист

2.Мозковий штурм «Розкрий зміст поняття».

                                                                                                                                             Вихователь-методист

3.Практична частина - відео-перегляд з обговоренням:

1)Старша Б група (вихователь Макуха Н.В.) .

Тема заняття: «Подорож до країни арифметичних задач».

Самоаналіз заняття. Виступ із досвіду роботи: «Види та типи арифметичних задач».

2)Старша А група (вихователь Шкатула Н.А.).

Тема заняття: «Математичні задачки».

Виступ із досвіду роботи: «Етапи роботи над арифметичними задачами, методичні прийоми» .

4.Методика розв’язування арифметичних задач.

Моделювання заняття (розв’язування задач, що розкривають відношення між числами ) – дві команди.

                                                                                                                                          Вихователь-методист

                                                                                                                                          Вихователі

5.Круглий стіл «Підведення підсумків роботи».

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Вихователь-методист

1ш

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК: "Як навчити дітей розвязувати арифметичні задачі"

Семінар - практикум 

«Формування економічної досвідченості дошкільників засобами комп’ютерної гри».

Мета семінару: поглибити знання педагогів щодо використання сучасних методів навчання з формування економічної досвідченості дошкільників, підвищити рівень опанування навичками  роботи на комп'ютері та інших технічних засобів педагогів дошкільного закладу, активізувати творчий потенціал вихователів.

ПЛАН СЕМІНАРУ

      Теоретична частина:

  1. Використання комп'ютерних ігор у навчально-виховній роботі з дошкільниками.
  2. Користь та шкода від комп'ютерних ігор.
  3. Класифікація комп’ютерних ігор та структура заняття з використанням комп’ютера.
  4. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами комп’ютерної гри.

      Практична частина:

  1. Алгоритм навчання дітей дошкільного віку роботі з комп’ютером. (Майстер - клас)
  2. Перегляд відкритого заняття з економічного виховання в старшій групі з використанням комп’ютерної гри.

семінар - практикум

 «Спортивні ігри та вправи — ефективний засіб фізичного виховання дошкільників на свіжому повітрі»

Мета семінару: поглибити та закріпити знання педагогів про су­часні вимоги до організаціїі проведення спортивних вправ та ігор з елементами спорту, вправляти вихователів в умінні добирати форми ро­боти з фізичного виховання відповідно до поставлених завдань, удосконалювати аналітичні вміння педа­гогів, розвивати інтелектуально-креативний потенціал, сприяти формуванню особистісної актив­ної позиції кожного учасника семінару-практикуму.

ПЛАН СЕМІНАРУ

Теоретична частина:

Значення фізичної культу­ри для гармонійного розвитку та фізичної краси тіла людини.

  1. Традиційні та нетрадиційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи.

Практична частина:

  1. Ділова гра «Спортивні ігри та вправи — ефективний засіб фізичного виховання дошкільників на свіжому повітрі».
  2. Колективний перегляд занять з фізкультури на свіжому повітрі в середній та старшій групах.

 

 

Майстер-клас "Використання технології «лепбук» в роботі з дошкільниками"

Мета

  • Познайомити педагогів з технологією лепбук;
  • Вивчення матеріалів про лепбук;
  • Підвищити рівень  майстерності педагогів;
  • Практичне застосування в педагогічній діяльності;
  • Організація виставки.

    Тривалість:  50 хвилин.

    Етапи роботи:

    • організаційний (1хв);
    • теоретичний (13хв) - презентація «Використання технології «лепбук» в роботі з дошкільниками»;
    • практичний (25 хв) - колективне створення лепбуку "Золота осінь";
    • заключний (10хв) - презентація педагогами створеного лепбуку.

    Очікуваний результат:

    • • інформування педагогів про технологію виготовлення лепбука;
    • • готовність педагогів до використання в роботі з дошкільниками лепбуків.

 

 

Коучинг "Патріотичне виховання: як зробити дієвим"

Мета: спонукати педагогів до пошуку умов, необхідних для плекання свідомих патріотів у дошкільному закладі. Розширювати уявлення про розмаїття напрямів діяльності з національно-патріотичного виховання. Розвивати творчий потенціал педагогів, комунікативні здібності, навички взаємодії у команді.

  1. Вступна частина.
  2. Вправа "Ребус розгадай – тему коучинга називай!" (ПАТРІОТИЗМ)
  3. Вправа "Назви риси патріотів"
  4. Вправа "Завдання патріотичного виховання у ЗДО"
  5. Вправа "Умови формування основ патріотизму"
  6. Вправа "Колесо балансу"
  7. Вправа "Абетка форм роботи з батькам"
  8. Вправа "Хто більше називає, той перемагає" (Предмети національного куточка)
  9. Вправа "Віночок дружби"
  10. Заключна частина.

 

Самоосвіта - важлива форма методичної роботи

28.10.2021 року відповідно річного плану роботи з педагогічним колективом СЗДО №6 був  проведений тоеоретичний  семінар на тему: «Самоосвіта педагога на сучасному етапі».

Метою заходу було познайомити слухачів семінару з сучасними вимогами, пріоритетними завданнями самоосвіти педагогів; надати методичні рекомендації та скласти алгоритм роботи педагога в рамках самоосвіти.

Під час роботи вихователь – методист (Борман Л.І.) розкрила проблему організації самоосвітньої роботи педагогів ЗДО в умовах Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). Увагу слухачів було з акцентовано на  завданнях, змісті, формах та принципах самоосвіти всіх фахівців закладу дошкільної освіти. Вироблено алгоритм роботи педагога в рамках самоосвіти, надані методичні рекомендації. Проведене обговорення професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Опрацьовано тему «професійного вигорання».

 

IMG a4c8dc572ec7ea7ba8708c57699f1241 V

Polish 20211029 095354240IMG e9be57122a08cdd3521ce96abc8166fd V

План проведення

першого засідання творчої групи

«Дошкільнятам про сталий розвиток»

 

Дата проведення: 28.09.2021 рік

Склад творчої групи: Більковець Н.В., Зайцева Л.В., Цупко Д.О., Коржавіна Л.В., Коротка Т.О., Кулага Т.Є., Ткач О.І., Шкатула Н.А., Хомовненко ЮМ., Макуха Н.В., Сарамок Т.Л.

Керівник: Борман Л.І.

Мета:  Упровадження у освітній процес  СЗДО новітніх технологій освітньо-виховної роботи. Урізноманітнення освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку. Інформування членів творчої групи щодо необхідності забезпечення сталого розвитку, формування у них цінностей і підходів, розвиток навичок та заохочення поведінки людей, яка відповідає сталому розвитку. Представення курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Ознайомлення з метою організації та напрямками роботи творчої групи.

  1. Ознайомлення з метою організації та напрямками роботи творчої групи.
  2. Обговорення плану роботи творчої групи на 2021-2022 навчальний рік.

Борман Л.І.

  1. Особливості впровадження Курсу «Освіта для сталого розвитку» в ЗДО.

Коротка Т.О.

  1. Розподіл об’єму роботи:

- опрацювання методичної літератури;

- збір матеріалів : «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті».

Очікуванні результати

  1. Змогли пояснити, що таке освіта для сталого розвитку, які її завдання і особливості з точки зору змісту та методики викладання та який курс з освіти для сталого розвитку реалізується у ЗДО.
  2. Отримали і проаналізували досвід власної участі в заняттях з освіти для сталого розвитку.
  3. Сформулювали своє ставлення до її завдань та впровадження освіти для сталого розвитку у практику роботи закладів дошкільної освіти.

                     

Кількість переглядів

© 2009-2024 by GPIUTMD

Пошук мобільний