07.10.2022
Підвищувати свій професійний рівень, самовдосконалюватись, навчатися чомусь новому – це природня потреба людини, тим паче педагога, а завдання методичної служби СЗДО №6 - допомагати всім бажаючим у цьому. Саме тому у 2022/2023 навчальному році ми і продовжили роботу семінару-практикуму присвяченого темі «Формування медіаграмотності та ІКТ-компетентності педагогів ЗДО».
Перше практичне заняття в цьому навчальному році було спрямоване на формування уявлень педагогів щодо сучасної парадигми освіти та ролі вихователя в інноваційному медіазованому інформаційному просторі; знайомство із засобами створення середовища для культурного та духовного зростання дошкільників з метою їх соціальної адаптації; вивчення рівня розвитку медіакультури та медіаграмотності педагогів; розвиток творчих здібностей педагогів, їх медіакомпетентності, онлайн-комунікативності; формування довірі та дружніх стосунків між колегами, бажання професійно розвиватись та вдосконалювати вміння і навички користування ПК.
В ході роботи практикуму, педагоги актуалізували свої знання через перегляд мультимедійної презентації: «Формування медіа грамотності та ІКТ-компетентності педагогів ЗДО». Вихователь-методист Людмила Борман залучила педагогів до практичної діяльності під час майстер-класу «Створюємо мультимедійну презентацію: крок за кроком» у програмі Power Point. Також вона познайомила присутніх та навчила працювати із онлайн-програмою Canva. У тісній співпраці з молодими та прогресивними вихователями Короткою Т.О. та Кролевецькою І.В. навчали колег можливості проводити онлайн-зустрічі у Viber групах, організації та проведенню дистанційної освітньої діяльності за допомогою електронних застосунків Zoom та Google Meet; удосконалювали знання учасників практикуму із питання застосування інтернет ресурсів та онлан-інструментів для роботи з відео, створення, редагування, монтаж відеороликів для роботи в асинхронному форматі дистанційного навчання. По закінченню практичного заняття педагоги отримали методичні рекомендації «Сучасні комп'ютерні технології в дошкільній освіті».
Багато питань були опрацьовані, але ще більше їх виникає в ході практичної роботи, тому плануємо і надалі працювати в цьому.