Калинка

Наш девіз:

Ми в нашій групі – велика родина,

Мова і пісня у нас – солов’їна!

Завжди чекає свою дітвору

Група «Калинка» у дитсадку!

 

ВІК ДІТЕЙ: 5 - рік життя


В ГРУПІ ВИХОВУЄТЬСЯ:
 20 малюків віком від 4 до 5 років 

 

 -Кулага Тетяна Єгорівна впроваджує у роботі з дітьми інноваційну

технологію: "Навчання читанню дітей за допомогою методики Л.Шелестової"

 

        Проблема  навчання дітей  дошкільного віку  читанню є предметом обговорення серед батьків.

Серед інноваційних підходів до навчання читанню, я вибрала саме  авторську методику Людмили Шелестової. Дана методика націлена на інтелектуальний,мовленнєвий,розвиток чуттєвої сфери,дрібної моторики.

Перед дітьми не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання,а завдання вихователя – викликати позитивні емоції,радісний настрій,бажання виконувати ігрові вправи та завдання,інтерес до навчання читанню. Діти виконують пізнавальні завдання,використовуючи різні види  діяльності(малювання,ліплення.конструювання.аплікація.співи,танці тощо.)

      За допомогою навчально- розвивального  посібника Л.Шелестової «Вчимося читати» діти легко та із задоволенням навчаються читати. Ігрові вправи зацікавлюють дітей яскравими малюнками,на яких зображені привабливі та кумедні тваринки,метушливі птахи,усміхнені діти,та безліч кольорових предметів,які захоплюють веселими барвами й казковими сюжетами.

  Граючи, та не вимушено виконуючи завдання , отримавши позитивні емоції,впевненість  у собі,  дитину вивчає букви,навчається читати.

- Карпеко Марина Анатоліївна   впроваджує у роботі з дітьми інтерактивні методи вивчення англійської мови "Easy English".

Заняття плануються відповідно до Освітньої програми «Дитина». Вивчення англійської мови відбувається впродовж двох- трьох років, розпочинається з чотирьох або п’яти років і продовжується до шести – семи. Заняття англійської мови проходять в цікавій ігровій формі з використанням сучасних методик з метою оволодіння базовим словниковим запасом та опанування навичками розмовної мови.
 

Поради батькам

Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови в дитячому садку, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можливість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ”домашні уроки” англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.

 1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.

Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались.

Виберіть улюбленого персанажа (Superman, SpongeBob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…) та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові, що він спілкується та розуміє тільки англійську, тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).

3. Ставте своїй дитині аудіо–відео, використовуйте на домашніх уроках навчальні відео.

Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.

4. Значну увагу приділіть фонетичній розминці.

Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; закувікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — r — r]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше.

5. Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливо ефективним є використання рольових ігор.

Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені Mickey запитайте ‛What do you like? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк.

6. Розвивайте пам’ять малюків, повторюючи англійські пісні та вірші, які вивчаються на заняттях.

Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:

I have got a ball.

I have got a car.

I have got a lorry.

I have got a star.

Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки та розіграйте дану римівку.

7. Зверніть увагу на твердження “успіх породжує успіх”

Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки, похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляються у чомусь іншому. А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, із закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того, щоб їх виявити, розвинути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвинених особистостей, самодостатніх, гармонійних та просто успішних людей.

 

Майстер - клас для педагогів "Особливості використання методик Л. В. Шелестової у процесі навчання читання дітей дошкільного віку"

Майстер - клас для педагогів "Виховання патріотичних та естетичних почуттів в процесі ознайомлення дошкільників з петриківським розписом"

Пошук мобільний