Найсвіжіші новини

нашого дитсадка

Літо в групі "Горобинка"

 

 

Цікаво та різноманітно пройшов перший місяць літа в групі «Горобинка». Влітку сонечко так щедро дарує нам своє тепло,і можна досхочу гуляти і бавитися. Переглянути відео

 

Організовуючи літнє дозвілля дітей ми поставили перед собою декілька основних завдань:
- Допомогти дітям сформувати екологічну свідомість, закріплюючи набуті протягом року знання про природу, використовуючи для цього прогулянки, екскурсії, піші переходи (по території д\с: зона лісу, фізкультурний майданчик, зона саду та городу), спостереження, бесіди, працю в природі.
- Продовжити роботу над створенням розвивального середовища на ігровому майданчику, над оформленням та доглядом за клумбами;(поливали квіти водою та прибирали зілля)
- Вправляти вихованців у безпечній та доцільній поведінці, формувати екологічну культуру(міні-проекти),здоровий спосіб життя, свідоме ставлення до довкілля.
Також ми змінили режим дня дітей, а саме зробили : максимальне перебування ді¬тей на свіжому повітрі та достатню рухову активність. Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну (які супроводжувались під музичний супровід - колонку); фізкультурні заняття, екскурсії, дитячий туризм, розваги, фізкультурні свят.(Свято День захисту дітей, музична розвага «Раді літу дітлахи», розвага «День мильної бульбашки»)
Особливого значення надали грі, як формі організації всього життя дітей. Протягом літнього дня дітей об'єднували для колективних занять, які приводили на свіжому повітрі (Малювання, ліплення, художня література, природа та ознайомлення з соціумом). Крім занять з колективом дітей, проводились заняття з невеликими групами дітей (індивідуальні).
Повторення і закріплення знань, отриманих дітьми протягом навчального року, проводиться в повсякденному житті, в різноманітних іграх.
Окремі види роботи з дітьми такі як, наприклад, праця і спостереження в природі, ознайомлення з оточуючим в літніх умовах стали значно різноманітнішими. Діти з задоволенням працювали на городі, обробляли грядки які самі посадили весною. А в літку вже зібрали свій перший врожай (полуницю, редиску, окріп та петрушку) і за обідом їх посмакували.
Свіже повітря, зелень парків - все це до помогало виховати у дітей любов і бережне відношення до природи, інтерес до природних явищ. Літо надає великі можливості для формування реалістичних уявлень у дітей про природу, для виховання у них допитливості, уміння спостерігати, логічно мислити.

 

Пошук мобільний